Україна Рокитнівська селищна рада Виконавчий комітет Рішення № 387 від 29 червня 2011 р. Про розгляд скарг і звернень громадян , що надійшли в ІІ кварталі 2011 р. Розглянувши розпорядження голови районної державної адміністрації №134 від 04.04.2011 р. «Про виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», інших нормативно-правових актів та стан роботи із зверненням громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2010 році», заслухавши інформацію „Про розгляд скарг і звернень громадян селища Рокитне, що надійшли до селищної ради в І кварталі 2011 р.”, керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет селищної ради, вирішив: 1. Інформацію „Про розгляд скарг і звернень громадян селища Рокитне, що надійшли до селищної ради в ІІ кварталі 2011 р.” взяти до відома. 2. Проводити практику заслуховування стану роботи із зверненнями громадян щокварталу на засіданнях виконавчого комітету селищної ради. 3. Посадовим особам селищної ради забезпечувати кваліфікований і своєчасний розгляд звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених питань 4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника селищного голови.
М.Шкоропад Заст. селищного голови ІНФОРМАЦІЯпро розгляд скарг і звернень громадян селища Рокитне, що надійшли до селищної ради в ІІ кварталі 2011 року На виконання ст.40 Конституції України, Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження голови районної державної адміністрації №134 від 04.04.2011 р. «Про виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», інших нормативно-правових актів та стан роботи із зверненням громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2010 році», виконавчий комітет Рокитнівської селищної ради працює над вдосконаленням роботи і проводить наступну роботу: 1. Згідно розпорядження № 33 від 12.12.06 «Про призначення відповідального за роботу із звернень громадян в селищній раді» відповідальним за вказану ділянку роботи призначено секретаря виконавчого комітету селищної ради Климончук Л. Ю. 2. Особистий прийом громадян ведуть селищний голова Басич В.Г., заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради Шкоропад М.З., секретар ради Афіногенова Т.А., секретар виконкому Климончук Л.Ю. згідно графіку прийому громадян, затвердженого розпорядженням селищного голови. Крім того, у вестибюлі оформлено інформаційний стенд, що дає змогу жителям селища ознайомитись з законодавчими актами, що стосуються роботи із зверненнями громадян, графіками прийому громадян керівництвом облдержадміністрації, обласної ради, райдержадміністрації та селищної ради. 3. В ІІ кварталі 2011 р. до виконавчого комітету Рокитнівської селищної ради надійшло 71 заяви та звернень громадян. З них, 56 (79%) усних та 15 (21%) письмових. Звернення розглянуті відповідальними працівниками без порушення термінів розгляду скарг, заяв та пропозицій. 4. Всі звернення зареєстровані в журналах особистого прийому громадян. Заяви були уважно розглянуті та вирішені в строки, передбачені законодавством. 5. Повторних звернень не надходило. 6. Через Рокитнівську районну державну адміністрацію та інші вищестоящі установи звернень не надходило. 7. Аналіз звернень громадян в розрізі порушених в них питань свідчить, що основні питання, що порушені громадянами стосуються: - соціального захисту населення, що пов’язано з скрутним матеріальним положенням громадян, що завертаються (малозабезпечені, пенсіонери, інваліди та ін.) – 18 звернень; - питання забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян викликані суперечками між сусідами – 4 звернень; - економічна політика, питання будівництва, підприємництво – 4 звернення; - питання праці та заробітної плати – 9 звернення; - питання роботи комунальників – 4 звернень; - питання житла – 5 звернень; - питання сім`ї і дітей – 1 звернення; - питання освіти – 6 звернення; - аграрна політика і земельні відносини – 8 звернення; - інші питання – 12 звернень.
Л. Климончук Секретар виконавчого комітету
|