Меню сайту |
|
|
Категорії розділу |
|
|
Пошук |
|
|
Календар |
|
|
Free counters
|
Головна » 2013 » Листопад » 29 » Право громадян на звернення
15:11 Право громадян на звернення |
Особистий контакт керівника з платниками податків – це дуже ефективний засіб спілкування, який формує позитивне враження у платників та високий ступень відповідальності у керівника. Ніна Ковалевич, начальник Рокитнівського відділення Сарненської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Рівненській області, особистий прийом громадян проводить щочетверга з 14-00 до 17-00 години. Попередній запис на прийом проводиться щоденно з 9-00 до 18-00 години у Центрі обслуговування платників податків або за телефоном 2-28-69. З початку 2013 року на особистий прийом до керівництва Рокитнівського відділення Сарненської ОДПІ звернулось 64 громадянина. Реформа податкової служби - покращення обслуговування платників податків. Об'єднання податкової та митної служби в єдине Міністерство доходів і зборів України - це важлива інституційна реформа, яка цілком відповідає загальносвітовим і, у першу чергу, європейським трендам. Концентрація усіх функцій, пов'язаних з адмініструванням податкових і митних платежів, у рамках єдиної структури – це шлях, який обрали багато провідних країн миру. Уперше в історії незалежної України у складі центральних органів виконавчої влади створене відомство, яке взяло на себе всю відповідальність за наповнення державного бюджету. При об’єднанні податкової та митної служби в Україні керувалися інтересами бізнесу, який від цього отримає багато переваг. Міндоходів, як стабільний та прогнозований партнер для бізнесу, завжди готове до конструктивного діалогу у питаннях гармонізації податкової та митної політики та поліпшення інвестиційного клімату в Україні. Функції, які виконували дотепер податкова й митна служба залишилися. Додалося ще адміністрування єдиного соціального внеску. Його адмініструванням донедавна займався Пенсійний фонд. Якщо раніше підприємець подавав звітність про доходи працівників і до податкової і у пенсійний фонд, то незабаром такий звіт буде єдиним. Об'єднання звіту про сплату внеску зі стандартною декларацією форми 1ДФ і надання можливості подавати такий звіт, як і всі інші, в електронному виді - це теж спрощення для бізнесу. Підвищенню ефективності управління процесом адміністрування податків і зборів сприятиме об’єднання податкового та митного аудиту. Це суттєво зменшить кількість візитів на підприємства, і, в той же час, підвищить ефективність контрольно-перевірочної роботи – зокрема, завдяки введенню електронних перевірок. Хотілося б підкреслити, що реорганізація жодним чином не торкнеться платників податків і суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності й не створить ніяких незручностей і бар'єрів для надання якісних податкових і митних послуг. Базова інфраструктура – це мережа сервісних центрів, яка буде працювати в штатному режимі й буде надавати звичний спектр послуг. Спрощення процедур одержання адміністративних послуг, підвищення якості й комплексності податкового й митного сервісу, скорочення часу обслуговування платників податків і суб'єктів ВЭД, зменшення тиску на бізнес, підвищення рівня конфіденційності – це пріоритетні напрямки роботи Міндоходів України. Детальніше з роботою Міністерства доходів і зборів України можна ознайомитись на офіційному сайті Міністерства (minrd.gov.ua) та сайті Головного управління Міндоходів у Рівненській області (rv.minrd.gov.ua).
|
Категорія: Новини |
Переглядів: 481 |
Додав: Galina
| Рейтинг: 0.0/0 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
|
Архів записів |
|
|
Корисні посилання |
<
<
<
<
<
|
|
|