Рокитнівська селищна рада П`ятниця, 03.05.2024, 22:03
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Категорії розділу
Новини [156]
Перелік рішень [3]
Рішення виконавчого комітету [53]

Пошук

Календар
«  Листопад 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

free counters
Free counters
Головна » 2013 » Листопад » 29
Фізична особа-підприємець, що приймає рішення про припинення підприємницької діяльності, повинна до початку проведення документальної перевірки закрити в установах банку рахунки, відкриті для здійснення господарської діяльності. Після проведення документальної позапланової перевірки та сплину строків сплати узгоджених грошових зобов’язань такого платника податків, у разі відсутності заперечень територіального органу Міндоходів щодо реєстрації припинення платника та встановлення факту відсутності заборгованості платника перед бюджетом щодо сплати платежів, територіальний орган Міндоходів складає довідку про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів за формою №22-ОПП. Однією з причин заперечень територіального органу Міндоходів щодо здійснення державної реєстрації припинення платника податків може бути відсутність повідомлень від фінансових установ про закриття всіх рахунків такої фізичної особи-підприємця, які на дату завершення документальної перевірки не було закрито.
Категорія: Новини | Переглядів: 461 | Додав: Galina | Дата: 29.11.2013 | Коментарі (0)

З 1 жовтня 2013 року всі процедури щодо прийняття та оброблення звітності обліку сплати єдиного внеску здійснює Міністерство доходів і зборів України.
Залишки коштів по Єдиному соціальному внеску, які обліковувалися на рахунках Пенсійного фонду України автоматично перейдуть на рахунки Міністерства доходів і зборів України згідно актів прийому-передачі даних.
Додатково Заяви на перекидку коштів з рахунків Пенсійного фонду України на рахунки Міністерства доходів і зборів України писати не потрібно.
Порядок сплати єдиного внеску затверджено Наказом Міндоходів від 09.09.13 р. № 455.
Категорія: Новини | Переглядів: 486 | Додав: Galina | Дата: 29.11.2013 | Коментарі (0)

Порядок реєстрації та застосування касових апаратів передбачає, що операції з внесення чи видачі готівки з місця проведення розрахунків повинні реєструватись через РРО з використанням операцій «службове внесення» та «службова видача», якщо таке внесення чи видача не пов’язані з проведенням розрахункових операцій.
Операція «службове внесення» використовується також для реєстрації суми готівки, яка зберігається на місці проведення розрахунків на момент реєстрації першої розрахункової операції, що проводиться після виконання Z-звіту. Підтвердженням того, що відповідну суму внесено до РРО як розмінну монету, є Z-звіт, у якому відображається інформація про операцію «службове внесення».
Таким чином, якщо готівкову виручку з попереднього дня, що зберігається на місці проведення розрахунків на момент реєстрації першої розрахункової операції, не буде зареєстровано (внесено) через РРО з використанням операції «службове внесення», це призведе до виникнення невідповідності суми готів ... Читати далі »
Категорія: Новини | Переглядів: 444 | Додав: Galina | Дата: 29.11.2013 | Коментарі (0)

Згідно ст. 48 КЗоТ трудові книжки ведуться на працівників, що працюють на підприємствах, в установах, організаціях або у фізичної особи. Оскільки при здійсненні підприємницької діяльності приватний підприємець ні з ким не перебуває в трудових правовідносинах, трудова книжка на нього не ведеться. Відповідно, будь-які записи про підприємницьку діяльність, внесені до трудової книжки приватного підприємця, є недійсними.
У той же час статус фізичної особи - підприємця та факт ведення ним підприємницької діяльності не позбавляють таку фізичну особу права на укладення трудового договору з роботодавцем. У цьому випадку фізична особа має право укласти трудовий договір з внесенням відповідного запису до трудової книжки (це буде його основним місцем роботи), яка заповнюється в загальному порядку.
Період заняття підприємницькою діяльністю включається до трудового стажу.
Категорія: Новини | Переглядів: 527 | Додав: Galina | Дата: 29.11.2013 | Коментарі (0)

Платник податку, який має двоє чи більше дітей віком до 18 років, для отримання податкової соціальної пільги надає працедавцю заяву, а також:
- копію свідоцтва (дубліката свідоцтва) про народження дитини (дітей) або документ, що підтверджує встановлення батьківства при усиновленні дітей;
- копію рішення органу опіки і піклування про встановлення опіки чи піклування (якщо із заявою звертається опікун або піклувальник).
Відомості про те, що чоловік (дружина) такого платника податку при одержанні податкової соціальної пільги за місцем роботи не користується правом на збільшення розміру доходу кратно кількості дітей відображаються у заяві.
При цьому, окремої форми заяви або довідки - підтвердження того, що чоловік або дружина не користується правом на збільшення розміру доходу кратно кількості дітей нормами ПКУ та іншими нормативно-правовими актами не передбачено.
Категорія: Новини | Переглядів: 502 | Додав: Galina | Дата: 29.11.2013 | Коментарі (0)

Відповідно до частини 1 статті 26 Закону України від 8 липня 2010 року № 2464 «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» за неподання, несвоєчасне подання, подання не за встановленою формою звітності щодо єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування посадові особи платників єдиного внеску несуть адміністративну відповідальність.
Згідно зі статтею 165 Кодексу України про адміністративні правопорушення неподання, несвоєчасне подання, подання не за встановленою формою звітності щодо єдиного внеску тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від двадцяти до тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (340—510 грн.)
Повторне за рік вчинення таких дій особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню, тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від тридцяти до сорока неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (510—680 грн.).
Категорія: Новини | Переглядів: 617 | Додав: Galina | Дата: 29.11.2013 | Коментарі (0)

Затверджено Порядок обміну інформацією між Міністерством доходів і зборів України, Пенсійним фондом України та фондами загальнообов’язкового державного соціального страхування, який визначає механізм обміну інформацією між суб’єктами інформаційного обміну та забезпечення реалізації їх повноважень.
Інформація, що використовується суб’єктами інформаційного обміну для виконання встановлених функцій, надається в електронному вигляді або на паперових носіях.
Обмін інформацією здійснюється на постійній основі та на підставі окремих запитів. Запит на інформацію подається на відповідному рівні інформаційного обміну. Запит у паперовому вигляді подається разом із супровідним листом.
Розділ ІІІ Порядку містить переліки даних, що надаються суб’єктами інформаційного обміну один одному. Зокрема, Міндоходів передає до ПФ (а через ПФ до фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування):
• дані про взяття на облік платників ЄСВ та відомості про клас професійно ... Читати далі »
Категорія: Новини | Переглядів: 471 | Додав: Galina | Дата: 29.11.2013 | Коментарі (0)

Фізичні особи — підприємці на загальній системі оподаткування зобов’язані зареєструвати нові книги обліку доходів та витрат в податковому органі за місцем своєї реєстрації.
Ведення книги обліку доходів і витрат є обов’язковим. У ній за підсумком робочого дня здійснюються записи про отримані доходи та документально підтверджені витрати.
Книга ведеться за вибором платника податків у паперовому або в електронному вигляді.
Форма Книги затверджена наказом МДЗ від 16.09.2013 № 481 «Про затвердження форми Книги обліку доходів і витрат, яку ведуть фізичні особи — підприємці, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, і фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність, та Порядку її ведення», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.10.2013 за № 1686/24218.
Категорія: Новини | Переглядів: 493 | Додав: Galina | Дата: 29.11.2013 | Коментарі (0)

Відповідно до загальновизнаних норм міжнародного права та вимог СОТ у новій редакції викладено новий Митний тариф України (далі — Митний тариф), який містить перелік ставок загальнодержавного податку — ввізного мита на товари, що ввозяться на митну територію України.
В основу цього «євроінтеграційного» Митного тарифу покладено нову версію Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТЗЕД) та товарної номенклатури митного тарифу. Гармонізовану систему опису та кодування товарів 2007 року перебудовано на ГС-2012, на яку вже перейшла більшість держав світу, зокрема ЄС.
Крім цього, передбачено зменшення ставок ввізного мита на низку товарних груп, зокрема таких, як:
• відходи та брухт металів — з 5% до 0;
• нові автомобілі легкові з робочим об’ємом циліндрів двигуна понад 3000 куб. см — з 6 до 5 %;
• моторні транспортні засоби, обладнані для тимчасового проживання людей — з 6 до 5%;
• човни, катери моторні та морські — з 8 до ... Читати далі »
Категорія: Новини | Переглядів: 508 | Додав: Galina | Дата: 29.11.2013 | Коментарі (0)

З 1 жовтня наказом МДЗ від 01.10.2013 № 522 затверджено новий Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій. Порівняно з попереднім Реєстром з нього вилучено моделі касових апаратів, які не забезпечують електронну передачу інформації до органів Міндоходів.
Виходячи з цього, органами доходів і зборів буде проведено скасування реєстраторів розрахункових операцій, які не відповідають встановленим вимогам. Власники таких касових апаратів були попередженні до 1 листопада, тобто за місяць до настання строку про необхідність проведення процедури скасування РРО до 1 грудня 2013 року.
Таким чином, після отримання попередження суб’єкти господарювання матимуть можливість ще протягом місяця використовувати при проведені розрахункових операцій наявну касову техніку та здійснити заходи щодо її доопрацювання з метою виконання норм чинного законодавства.
Нагадаємо, що Законом України від 21.06.2013 № 357 перенесено терміни застосування штрафних санкцій за неподання до орган ... Читати далі »
Категорія: Новини | Переглядів: 505 | Додав: Galina | Дата: 29.11.2013 | Коментарі (0)

Пунктом 4.18 розділу IV Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 09.09.2013 № 454 (далі — Порядок), передбачено, що фізичні особи — підприємці, які протягом звітного року змінювали систему оподаткування, формують та подають до органів доходів і зборів один звіт з наявним титульним аркушем, який включає дві таблиці: таблицю 1 та таблицю 2 додатка 5, що має назву «Звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску».
Це пов’язано з тим, що для фізичних осіб — підприємців, які обрали різні системи оподаткування, Порядком передбачено заповнення різних таблиць звіту, а звітує сама за себе фізична особа — підприємець лише раз на рік.
Нагадуємо, що пунктом 4.10 розділу IV Порядку визначено, що фізичні особи — підприємці, крім тих, які обрали спрощену систему оподаткування, самі ... Читати далі »
Категорія: Новини | Переглядів: 482 | Додав: Galina | Дата: 29.11.2013 | Коментарі (0)

Нагадуємо, що розрахунок за формою 1-ДФ подається до податкової інспекції суб’єктами господарювання, які є податковими агентами.
Для громадян, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків і повідомили про це відповідний орган доходів і зборів та мають відмітку в паспорті, замість реєстраційного номеру облікової картки платника податків заповнюються дані про серію та номер паспорта.
При поданні звітності в електронному вигляді потрібно користуватися цифровим підписом.
Форма 1-ДФ подається до податкової інспекції протягом 40 календарних днів після закінчення звітного періоду. Якщо останній день подання припадає на вихідний або святковий день, тоді термін подання переноситься на перший робочий день, що настає за таким вихідним або святковим днем. Отже, граничним строком подання звітності 1-ДФ за ІІІ квартал 2013 року є 11 листопада.
Категорія: Новини | Переглядів: 457 | Додав: Galina | Дата: 29.11.2013 | Коментарі (0)

Для реєстрації касового апарату СГД необхідно звернутися до територіального органу Міндоходів із заявою, договором на обслуговування РРО в Центрі сервісного обслуговування, копіями документів про право власності або користування на касовий апарат, а також тими, що засвідчують право розміщення господарської одиниці, де використовується РРО. Для зручності підприємців реалізована можливість надання заяви і сканованих копій документів дистанційно.
Для цього суб’єкт господарювання може скористатися безкоштовними електронними ключами цифрового підпису. Також у своїй заяві СГД може вказати адресу електронної пошти, на яку буде направлена довідка про резервування фіскального номера РРО і копія реєстраційного посвідчення.
Після цього Центром сервісного обслуговування проводиться персоналізація і опломбування РРО з видачею відповідної довідки.
Для завершення процедури реєстрації РРО суб’єкт господарювання повинен надати до органу Міндоходів копію довідки про опломбування РРО ... Читати далі »
Категорія: Новини | Переглядів: 485 | Додав: Galina | Дата: 29.11.2013 | Коментарі (0)

Відповідно до Податкового кодексу України для оподаткування податком на доходи фізичних осіб дохід від продажу об’єкта нерухомого та рухомого майна (крім легкових автомобілів, мотоциклів, мопедів) визначається виходячи з ціни, зазначеної в договорі купівлі-продажу, але не нижче оціночної вартості такого об’єкта, розрахованої органом, уповноваженим здійснювати таку оцінку відповідно до закону.
Під час проведення операцій з відчуження об’єктів нерухомого та рухомого майна нотаріус посвідчує відповідний договір купівлі-продажу (міни), спадщини об’єктів такого майна (крім легкових автомобілів, мотоциклів, мопедів) за наявності документа про оцінку майна та документа про сплату до бюджету податку.
З 1 листопада 2013 року набере чинності постанова Кабінету Міністрів України від 04.03.2013 № 231, згідно з якою таку оцінку зможуть здійснювати лише спеціалізовані суб’єкти оціночної діяльності, які мають відповідний сертифікат на здійснення такої діяльності. Із зазначеної дати гром ... Читати далі »
Категорія: Новини | Переглядів: 490 | Додав: Galina | Дата: 29.11.2013 | Коментарі (0)

Відповідно до пункту 9 розділу IV Порядку обліку платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом МДЗ від 09.09.2013 № 458, у разі отримання від державного реєстратора повідомлення про проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи шляхом її ліквідації або припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця орган Міністерства доходів і зборів у місячний строк із дати надходження такого повідомлення повинен надіслати державному реєстратору довідку за формою № 3-ЄСВ або повідомлення № 5-ЄСВ.
Довідка за формою № 3-ЄСВ формується, якщо після проведення позапланової документальної перевірки платника (у разі проведення) та закінчення законодавчо визначених строків сплати встановлено відсутність заборгованості.
У разі усунення причин та обставин, які були підставою для заперечень щодо проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення платника, орган Міністерства доходів ... Читати далі »
Категорія: Новини | Переглядів: 470 | Додав: Galina | Дата: 29.11.2013 | Коментарі (0)

Наказом Міністерства фінансів України від 21.12.2012 р. N 1403, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 15.01.2013 р. за N 123/22655, затверджено нові форми податкових декларацій збору за спеціальне використання води (далі - збір).
Враховуючи, що оприлюднення нових форм податкової звітності зі збору відбулося у першому кварталі 2013 року, а тому за новими формами платники повинні складати податкову декларацію, починаючи з другого кварталу 2013 року.
Оскільки платники збору обчислюють суму збору наростаючим підсумком з початку року, то подання податкових декларацій за новими формами платникам збору слід здійснювати за результатами I півріччя 2013 року.
Нагадуємо, що платниками збору є водокористувачі–суб’єкти господарювання незалежно від форм власності: юридичні особи, їх філії, відділення, представництва, інші відокремлені підрозділи без утворення юридичної особи (крім бюджетних установ), постійні представництва нерезидентів, а також фізичні особи – підприємц ... Читати далі »
Категорія: Новини | Переглядів: 479 | Додав: Galina | Дата: 29.11.2013 | Коментарі (0)

У разі прийняття рішення про відмову в реєстрації (перереєстрації) реєстратора розрахункових операцій територіальний орган Міндоходів повинен повідомити про це суб’єкта господарювання не пізніше двох робочих днів з моменту подання ним необхідних документів (наказ ДПА України від 01.12.2000 р. № 614).
Підставою для відмови в реєстрації (перереєстрації) може бути відсутність модифікації РРО в Державному реєстрі реєстраторів розрахункових операцій або її невідповідність сфері застосування, зазначеній у заяві суб’єкта господарювання, вичерпання терміну служби РРО або невиконання вимог щодо подання необхідних документів.
Категорія: Новини | Переглядів: 537 | Додав: Galina | Дата: 29.11.2013 | Коментарі (0)

Фахівці Рокитнівського відділення Сарненської ОДПІ Головного управління Міндоходів у Рівненській області. звертають увагу на те, що при зміні прізвища, ім’я та по батькові підприємець повинен подати заяву протягом місяця з дня виникнення таких змін.
Територіальний орган Міндоходів вносить зміни у раніше видане свідоцтво в день подачи заяви платником єдиного податку.
При зміні податкової адреси суб’єкта господарювання, місце здійснення підприємницької діяльності платники єдиного податку першої та другої груп надають заяву не пізніше 20 числа місяця, наступного за місяцем, у якому виникли такі зміни, третьої та п’ятої груп заяву подають разом з податковою декларацією за податковий (звітний) період, у якому вони виникли.
За бажанням платника єдиного податку раніше видане свідоцтво може бути замінено та отримано нове, якщо фізична особа-підприємець змінив прізвище, ім’я та по батькові.
До отримання нового свідоцтва платник єдиного податку здійснює господарську д ... Читати далі »
Категорія: Новини | Переглядів: 458 | Додав: Galina | Дата: 29.11.2013 | Коментарі (0)

Одним із завдань, поставлених Законом України від 6 вересня 2012 року № 5203-VI «Про адміністративні послуги» є забезпечення права громадян на отримання повної та достовірної інформації про порядок надання таких послуг суб'єктом її надання на кожну адміністративну послугу.
Фахівцями Міністерства доходів і зборів України розроблено інформаційні картки на кожну з адміністративних послуг, які надаються податковими та митними органами. Їх затверджено наказом Міністерства доходів і зборів України від 14.06.2013 року № 161 «Про затвердження інформаційних карток адміністративних послуг».
В інформаційній картці адміністративної послуги, розміщено:
- найменування суб'єкта надання адміністративної послуги, його місцезнаходження, режим роботи, телефон, адресу електронної пошти та веб-сайту;
- перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги;
- порядок та спосіб їх подання;
- інформацію про умови чи підстави отримання адміністративної ... Читати далі »
Категорія: Новини | Переглядів: 441 | Додав: Galina | Дата: 29.11.2013 | Коментарі (0)

Рокитнівське відділення Сарненської ОДПІ Головного управління Міндоходів у Рівненській області повідомляє, що у разі втрати, пошкодження або дострокового знищення первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів платник зобов’язаний у п’ятиденний строк з дня такої події письмово повідомити орган Міндоходів за місцем обліку.
Крім того, платнику необхідно відновити втрачені документи протягом 90 календарних днів з дня, що настає за днем надходження повідомлення до органу Міндоходів.
Нагадаємо, для цілей оподаткування платник податків і зборів повинен вести облік доходів, витрат та інших показників на підставі зазначених документів. Формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами – не допускається.
Суб’єкт господарювання зобов’яаний забезпечити зберігання документів (вказаних в абзаці першому), не менш як 109 ... Читати далі »
Категорія: Новини | Переглядів: 473 | Додав: Galina | Дата: 29.11.2013 | Коментарі (0)

Особистий контакт керівника з платниками податків – це дуже ефективний засіб спілкування, який формує позитивне враження у платників та високий ступень відповідальності у керівника.
Ніна Ковалевич, начальник Рокитнівського відділення Сарненської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Рівненській області, особистий прийом громадян проводить щочетверга з 14-00 до 17-00 години.
Попередній запис на прийом проводиться щоденно з 9-00 до 18-00 години у Центрі обслуговування платників податків або за телефоном 2-28-69.
З початку 2013 року на особистий прийом до керівництва Рокитнівського відділення Сарненської ОДПІ звернулось 64 громадянина.
Реформа податкової служби - покращення обслуговування платників податків.
Об'єднання податкової та митної служби в єдине Міністерство доходів і зборів України - це важлива інституційна реформа, яка цілком відповідає загальносвітовим і, у першу чергу, європейським трендам.
Концен ... Читати далі »
Категорія: Новини | Переглядів: 480 | Додав: Galina | Дата: 29.11.2013 | Коментарі (0)

Архів записів

 

Рокитне (смт)

 

Корисні посилання
Верховна Рада України < Президент України < Рівненська міська рада < Рокитнівська районна державна адміністрація < Рокитнівська центральна районна бібліотека < Рокитнівська публічно-шкільна бібліотека

Copyright MyCorp © 2024 Хостинг від uCoz